Administratie Advieskantoor Zwolle

Dienstverlening

De diensten die AAKZ verricht zijn onder te verdelen in vijf categorieën:

  1. Administratieve dienstverlening
    • Verzorgen financiële administratie
    • Periodieke beoordeling van de door uzelf verzorgde financiële administratie
    • (Begeleiden bij het) opzetten en optimaliseren van de financiële administratie (o.a. met scan- en herkensoftware)
    • Verzorgen van de aangiften omzetbelasting
    • Samenstellen jaarrekeningen
    • Samenstellen publicatiestukken ten behoeve van de Kamer van Koophandel
    • Aangiften vennootschaps-, inkomsten- en dividendbelasting
  2. Personeels- (advies-) diensten
    • Salarisverwerking
    • Advies op personeels- en salarisgebied
  3. Bedrijfsadviesdiensten
    • (Begeleiden bij het) opzetten en optimaliseren van de periodieke managementinformatie om beter beslissingen te kunnen nemen. Optimaal gebruik moderne ICT-tools
    • Bedrijfseconomisch (rendementsverbetering, investeringsbeslissingen etc.)
    • (Begeleiden bij het) opzetten van een businessplan
    • Periodiek klankborden
    • (Begeleiden bij het) opzetten van een financieringsplan en –aanvraag
    • Begeleiding bij:
      – waardering van ondernemingen
      – aankoop en verkoop van ondernemingen
      – bedrijfsopvolging
  4. Fiscaal advies
    • optimaliseren fiscale situatie korte en lange termijn
    • inkomstenbelasting
    • vennootschapsbelasting
    • dividendbelasting
    • successie (bij schenking en overlijden)
  5. Interim personeel
    • Bij ziekte of tijdelijk onderbezetting van uw financiële of personeels- c.q. salarisafdeling kunnen wij zorgdragen voor tijdelijke invulling